פניות לקוחות
מעבר לאתר שירות עצמי MyIsrair
1

הזדהות

נוסעים יקרים,
באפשרותכם לבטל את ההזמנה שלכם ולקבל שובר למימוש עתידי אשר יעמוד לזכותכם למשך 24 חודשים מיום הנפקתו.
אנא היכנסו לאיזור האישי לביצוע: https://myisrair.israir.co.il

על-מנת לפתוח פנייה יש להזדהות באמצעות מספר הזמנה ושם משפחה

פתיחת פניה ללא מספר הזמנה (משך טיפול ארוך מהרגיל)
2

נושא הפניה

3

פרטי הנוסע

נקבה
זכר
4

פרטי הנסיעה

תאריך חזרה:
תאריך יציאה:
מספר הזמנה:
תאריך האירוע:
5

מסמכים ותמונות

מסמכים לפניה
ניתן להעלות עוד קבצים מסוג JPG ו- PNG בלבד
בחר קובץ
מחק קובץ
6

סיכום פניה

לאישור ושליחת הטופס יש לסמן V בריבוע "אני לא רובוט" ולאחר מכן ללחוץ על כפתור שלח טופס.
בסיום תהליך שליחת הטופס יתקבל מספר פניה ואישור על קבלת הפניה ישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה.
יש לשמור על מספר הפניה להמשך הטיפול.